woensdag 10 juni 2009

"the home is where the heart is, and the heart is where the love is"


hayyyy. i'm bored, en ik moet latin leren (dat ik al 3 uur heb gedaan) want ik ken het gewoon not (ik ben gestopt omdat ik duizelig werd van de woordjes). maar omdat ik me dus vérvéél ga ik leuke plaatjes zoeken, en raad 3x wie ik tegenkwam? nou weer chuckie aka ed, for k-swiss. noh niet dat het mn favo merk is (behalve voor men tennisshoes), maar hij is dan wel weer een favoriet. dus hierbij post ik een piccie van 'um 4 kswiss. jullie mogen blij zijn dat ik hem met jullie deel want tsjahhh hij is zo lekku sexxxy. hmmm verder weet ik niet wat ik moet vertellen behalve dat ik wéér een 9.5 heb (voor grieks!!!), en ik dus langzaam een nerdie wordt. wens me succes ermee en ciao auf wiederschnitzel. (ohja men stiefmoeder is morgen jarig! en ik typ toch geen engels want dan voel ik me een raar persoon)

:
"i'm pleased to say that i am happy - with or without you"

1 opmerking:

the best