dinsdag 9 juni 2009

your heart is so cold, i'm freezing, get me outta here


Weer een dag skool erop. en ik ben superhappy omdat... ik een 9.5 heb gehaald -nerd- voor iets kapotmakkelijks. en ik het laatste uur naar de ortho moest (goede timing weer) en toen kreeg ik te horen dat mijn beugel er binnenkort uitmag! nog 1 afspraak en daarna moet ik naar de tandarts en dan kan dat stuk ijzer/fietsenstalling/kunstwerk/kabelbaan uit mijn bek geschroefd worden. mijn dag kan niet meer stuk. en om hem nog wat te perfecteren (bestaat dat woord?), plaats ik hierbij een plaatje van de geniaalste bad boy. Ed Westwick aka Chuck Bass. 16 juni begint gossip girl weer yay, nog 1 week!!!!
btw: ik ga voortaan in het engels schrijven ookal ben ik bagger in engels, maar ik moet oefenen, juist of juist?

:
"Anger? ‘Tis safe never. Bar it! Use love.
Spell that backward and you get:
Evoles ut ira breve nefas sit; regna!
Which is Latin for:
Rise up, in order that your anger may be but a brief madness; control it!"

1 opmerking:

  1. perfectioneren heet het skatje hahaha maar wat super leuk dat je beugel eruit mag woehoee dan houden we een party om het te vieren yes yes love ya

    BeantwoordenVerwijderen

the best